WARSZAWA

  

ZADZWOŃ DO NAS

+48 604 447 017

Napisz do Nas

biuro@cool-install.pl

Reklamacje

Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
gwarancji lub niezgodności produktu z umową.

Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?

Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do gwaranta. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?

W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

1. adres e-mail: biuro@cool-install.pl, na który możesz wysłać reklamację;

2. adres Sprzedawcy do korespondencji: Cool Install HVAC Pro, ul. Powązkowska 15,

01-797 Warszawa;

3. adres Sprzedawcy do odsyłania produktów: ul. Warszawska 36b, 05-084 Leszno

4. telefon kontaktowy: +48 604-447-017;

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.

Informacje dodatkowe:

Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu sklepu.

Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §11 Regulaminu sklepu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.