Reklamacje
Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
gwarancji lub niezgodności produktu z umową.
Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?
Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do gwaranta. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.
Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
1. adres e-mail: biuro@cool-install.pl, na który możesz wysłać reklamację;
2. adres Sprzedawcy do korespondencji: Cool Install HVAC Pro, ul. Powązkowska 15,
01-797 Warszawa;
3. adres Sprzedawcy do odsyłania produktów: ul. Warszawska 36b, 05-084 Leszno
4. telefon kontaktowy: +48 604-447-017;
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu sklepu.
Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §11 Regulaminu sklepu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Formularz reklamacji_wzór 2023_naprawa_wymiana
- Formularz reklamacji_wzór 2023_obniżenie ceny_odstąpienie od umowy bez naprawy_wymiany
- Formularz reklamacji_wzór 2023_odstąpienie od umowy_po naprawie_wymianie
- Formularz reklamacji_wzór_2023_obniżenie ceny po naprawie_wymianie